piątek, 12 października 2012

Acne Cream Novaclear recenzja!

Dzięki uprzejmości Novaclear miałam okazję przetestować Acne Cream krem do cery tłustej i trądzikowej. Niestety na początku kiedy to otrzymałam produkt okazało się że firma wysłała krem z miesięcznym terminem ważności, jednak jego zapach odrzucał i nie zdecydowałam się go użyć, na szczęście firma po wielu skargach postanowiła wysłać jeszcze jeden produkt z dłuższym terminem przydatności. 
                                    

Opinia producenta:
Zawarty w Acne Cream kwas salicylowy (2%), złuszczając delikatnie obumarły naskórek, zapobiega blokowaniu porów i powstawaniu nowych wyprysków, pozostawiając skórę czystą i 
wygładzoną. Obecny w preparacie Inflacin®skutecznie łagodzi zaczerwienienia oraz stany zapalne na skórze. Skwalan zapewnia właściwe nawilżenie skóry.

Moja opinia:

Krem ma bardzo odstraszający zapach który bardzo ciężko zidentyfikować, przez co miałam opory żeby go użyć. Kiedy się przełamałam okazało się że krem jest bardzo dobry. Po ostatnim użyciu pewnego kosmetyku o którym pisałam we wcześniejszych postach, na mojej twarzy pojawiły się ogniska wyprysków, i tutaj wielkie zaskoczenie, gdyż Novaclear złagodził zaczerwienienie, oraz pomógł uporać się z niechcianymi gośćmi na twarzy. Kremik nie ściąga i nie wysusza skóry, jednak mimo zapewnień producenta nie matowi cery. Ma białą konsystencję która szybko się wchłania nie zatykając porów. Cena tego kosmetyku to 45-50zł jednak myślę że dla osób które zmagają się z trądzikiem będzie wart swojej ceny. Mi bardziej zależało na matowieniu jednak nie uzyskałam tego efektu, ale myślę że jeszcze nie raz sięgnę po ten krem bo przecież nie każdy ma idealną cerę bez wyprysków :)

1 komentarz:

  1. Widac ,ze nie ktore firmy oszczedzaja na blogerkach wstyd,w wolnej chwili zapraszam rowniez do siebie pozdrawiam

    link joasia1755.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń