niedziela, 16 września 2012

Moje wrześniowe pudełeczko ShinyBox

Po raz kolejny otrzymałam pudełeczko ShinyBox. To już moje czwarte z kolei, i te tak jak poprzednie zachwyciło mnie zawartością. Moim zdaniem Shiny nie może już sobie pozwolić na takie coś jak było dwa miesiące temu, gdzie cena pudełka znacznie przewyższała cenę produktów, i dlatego z miesiąca na miesiąc pudełeczko zachwyca bardziej zawartością. Tym razem otrzymujemy:



  • Dermedic Peeling enzymatyczny Hydrain3 - PRODUKT PEŁNOWYMIAROWY
  • Dermedic Koncentrat balsamu Hydrain3 - PRODUKT PEŁNOWYMIAROWY
  • Bioderma Hydrabio Masque 15ml
  • Bioderma Hydrabio Serum 15 ml
  • Zepter Krem do rąk Swisso Logical 5ml x2
  • Zepter Owocowy tonik nawilżający La Danza 5ml
  • Zepter Piękna zawieszka 



Jako pierwsze wypróbowałam peeling Dermedic, z racji że zawsze używałam tych mechanicznych, z enzymatycznym nigdy nie miałam do czynienia. Skóra faktycznie jest gładka i nawilżona, jednak po kilku dniach wyszły mi ogniska wyprysków, nie wiem czym jest to spowodowane i czy to nie przypadkiem jakiś skutek uboczny ale na ratunek musiał mi przyjść korektor acne camouflage o którym możecie poczytać tutaj, więc mam nadzieję że szybko zejdzie. Jeśli możecie coś poradzić to będę wdzięczna. :) Balsam a raczej koncentrat tej samej firmy jest świetny, bardzo dobrze nawilża, skóra jest gładka i fajniuśnia w dotyku :))
Maseczka Bodermy też jest godna uwagi po której skóra odzyskuje blask. Nowością okazała się firma Zepter szczerze mówiąc kojarzyłam ją tylko z garnkami :D Ich kosmetyki są świetne, szkoda że nie trafił się jakiś pełnowymiarowy produkt bo chętnie zagłębiłabym się w tym temacie, owocowy tonik to istny koktajl dla skóry, dobrze tonizuje, oczyszcza i odświeża. Kremik do rąk też całkiem fajny.
Dla tego pudełeczka 10/10 myślę że wszystkie jesteśmy z niego zadowolone :)
Kto jeszcze nie ma swojego pudełeczka, zapraszam tutaj http://shinybox.pl 
A jakie są Wasze wrażenia?



1 komentarz: