sobota, 15 września 2012

Evo2lution - recenzja

Mówi się że oczy są odzwierciedleniem duszy, można w nich wiele wyczytać, dlatego tak ważne jest by o nie dbać. Godziny spędzone przy komputerze dały mi a raczej moim oczyską popalić. Jako że w okularach nie zbyt dobrze się czuję i wyglądam, postanowiłam nosić soczewki, mimo swojej małej wady, mogę powiedzieć że dopiero teraz naprawdę dobrze widzę.

Dzięki uprzejmości http://www.kontaktowe.pl/ miałam możliwość przetestowania płynu do soczewek Evo2lution który:


  • usuwa osady białkowe
  • dezynfekuje
  • nawilża
  • płucze
  • czyści
“Płyn wielofunkcyjny evo2lution jest aseptycznym, buforowanym płynem służącym do dezynfekcji, nawilżania, płukania i przechowywania wszystkich rodzajów miękkich soczewek kontaktowych. Usuwa osady białkowe.”




Nie mam wielkiego doświadczenia z płynami do soczewek, jednak czuję różnicę w nawilżeniu, przy poprzednim miałam dziwne wrażenie uczucia piasku pod powiekami, ogólny dyskomfort powodował że co chwilkę sięgałam po "sztuczne łzy", teraz zauważyłam różnice, dzięki czemu noszę soczewki nie tylko wtedy gdy muszę, ale cały dzień. Płyn nie uczula, nie powoduje podrażnień. Bardzo dobrze oczyszcza soczewkę.
Butelka to 360ml w cenie 22zł, która starcza na ponad miesiąc, dodatkowo dostajemy pojemnik na soczewki.
Jak dla mnie dobry płyn w przystępnej cenie :) Polecam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz