środa, 15 sierpnia 2012

Sierpniowy ShinyBox :)

W końcu ruszyła wysyłka sierpniowego ShinyBox-u. Tym razem naprawdę na bogato, nie wiem czy jest to spowodowane tym że od niedawna można je zakupić i to sposób by zachęcić przyszłego kontrahenta na wydatek ok 49zł za pudełeczko czy ShinyBox zaczyna współpracę z nowymi firmami. Jednak przypominam że nadal również otrzymujemy pudełeczko za darmo. Tak czy owak jest świetne, z tego co widziałam można go otrzymać w kilku wariantach, ja dostałam:

  • Bioderma płyn micelarny Hydrabio H2O 20ml
  • Efektima Prime Skin krem na noc + 35 50ml     PRODUKT PEŁNOWYMIAROWY
  • Alva Sanddorn krem do rąk 18ml
  • Maybelline Kredka do oczu Expression Kajal      PRODUKT PEŁNOWYMIAROWY
  • Rimmel lakier do paznokci I Love Lasting Finish     PRODUKT PEŁNOWYMIAROWY
  • Prezent w postaci 3 pełnowymiarowych produktów Wibo
              -Mascara wydłużająco-pogrubiająca
              -Satynowy cień do powiek
              -Odżywka wygładzająca płytkę paznokcia



Niektóre z dziewczyn dostały zamiast kredki do oczu, puder lub szminkę oraz kolorki cieni oraz lakieru mogą się różnić. 
Te pudełeczko dostaje ocenę 10/10. Jest wiele kosmetyków kolorowych czego brakowało w poprzednich ShinyBoxach. Po lipcowym niezadowoleniu obiecałam sobie że będę zamawiała Boxa dopiero jak już zobaczę co jest w środku, jednak nie wytrzymałam i nie żałuję :) 
Krem i choć nie jest przystosowany do wieku mojego jak i pewnie większości Was to cieszy chociaż oko bo opakowanie jest obłędne :D
Strasznie cieszę się z płynu micelarnego Biodermy, bo uwielbiam ich produkty, szkoda tylko że nie jest w troszke większym opakowaniu :) 
Nie miałam jeszcze okazji testowania produktów Wibo więc chętnie się za to wezmę, ale z tego co oglądałam to Box "delikatnie" zawyżył cenę tych 3 produktów ale darowanemu... no wiecie.. :D
Dla tych którzy jeszcze nie mieli okazji dostać swojego darmowego pudełeczka podaję link http://shinybox.pl
A Wam udało się nazbierać na kolejnego Boxa? :)

10 komentarzy:

  1. Ja nie mogłam nazbierać na drugiego :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam jeszcze na 6 pudełeczek ale potem to chyba zostanie mi tylko kupowanie, ale nie ma się co poddawać :)

      Usuń
    2. Ja ty tak uzbierałaś ??

      Usuń
  2. http://shinybox.pl/?ref=d15503e http://shinybox.pl/?ref=d15503e pudleleczko z kosmetykami

    OdpowiedzUsuń
  3. ja nawet 1 nie mam;/ brakuje mi 2osob

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tak samo pierwszego nie mam :) zbieram już od 3 miesięcy no ale cóż bardzo ciekawy ten sierpniowy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja uzbierac nie moge :(
    obserwuje! ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. jeju ja też nawet 1 nie mam :((( http://shinybox.pl/?ref=d57360c :(( może zrobimy tak, że jak ktos się zaloguje z mojego linka to ja założe inne konto tylko pdajcie swoj nr. oki?

    OdpowiedzUsuń
  7. kosmetyki ekstra, ale mi nie udalo sie ani razu uzbierac gwiazdek..

    OdpowiedzUsuń