wtorek, 21 sierpnia 2012

Marionnaud

Kochani zgłosiłam się do testów Marionnaud, które polegały na odwiedzeniu najbliższej placówki i napisaniu opinii, i oto ona mam nadzieję że będzie pomocna :)

Przemierzając ulubione centrum handlowe Silesia City Center w poszukiwaniu modowych inspiracji  i nowinek kosmetycznych wpadłam na perfumerie Marionnaud. Miejsce gdzie każda kobieta (i nie tylko) znajdzie coś dla siebie! To była moja pierwsza tam wizyta jednak pewne jest że nie ostatnia..


Pokochałam tą perfumerię za duży wybór świetnych marek, za wiedzę którą dysponują sprzedawcy którzy wychodzą naprzeciw moim oczekiwaniom, kładąc nacisk na indywidualne podejście do klienta. 
Oferta Marionnaud oferuje szeroką gamę produktów wielu polskich i światowych marek. Między innymi Lancome która działa na moje zmysły jak żadna inna, ale również Berkeley Square marka którą poznałam właśnie dzięki Marionnaud.
Sam sklep jest cudowny, schludny, wszystko poukładane markami co zdecydowanie ułatwia buszowanie pomiędzy półeczkami, bardzo dobrze się w nim czuję, także obsługa zawsze wita klienta, co dla mnie jest bardzo ważne, ponieważ nie raz miałam do czynienia z naburmuszonymi sprzedawcami którzy mieli minę jakbym robiła im na złość cokolwiek kupując, ale pewnie nie jestem odosobnionym przypadkiem :)). Nie ma tam tłoku, jak w większości innych znanych perfumerii, dzięki czemu mam czas by wszystko sobie dokładnie pooglądać, porozmawiać ze sprzedającym który zawsze służy dobrą radą na temat pielęgnacji czy makijażu. Sklep jest dobrze zaopatrzony, wszędzie widnieją ceny. Pod koniec zakupów otrzymałam kilka próbek, co jest również bardzo miłe. 
Żałuję że wcześniej nie miałam okazji tam zajrzeć i dopiero nie dawno odkryłam ten sklep w Silesii, jednak teraz mam tam zamiar wracać przy każdej okazji. Warto również zaznaczyć że Marionnaud znajduje się w czołowej dziesiątce ze 125 sieci handlowych w naszym kraju pod względem profesjonalnej obsługi klienta, co dodatkowo zachęca i sprawia że chce się tam wracać! :)







1 komentarz:

  1. Witaj
    Zostałaś otagowana u mnie w poście zapraszam http://57-402.blogspot.com/2012/10/pazdziernik-miesiacem-maseczek.html

    OdpowiedzUsuń