poniedziałek, 16 lipca 2012

Mój lipcowy ShinyBox :)

Ostatnio żyję na szybkich obrotach, jednak teraz kiedy mam chwilę wytchnienia mogę podzielić się z Wami opinią o drugim już pudełku ShinyBox. 

Mogłyśmy w nim znaleźć: 
  • Lancaster jedwabiste mleczko do ciała SPF15,
  • Phenome zestaw pięciu miniaturek kremów do pielęgnacji twarzy i ciała,
  • Delia Hair Silk naturalny jedwab do włosów, (PRODUKT PEŁNOWYMIAROWY)
  • Wise żel do mycia ciała,
  • Lavera lotion po opalaniu, mocno nawilżający z bio- aloesem i bio- masłem shea.



Moja ocena tego pudełeczka to 5/10. Szczerze mówiąc poprzednie pudełeczko bardziej zachwyciło mnie zawartością, może dlatego że było w nim więcej produktów pełnowymiarowych ale też bardziej poprzednie kosmetyki przypadły mi do gustu. A swoją drogą zakochałam się w odżywce z Biogena o której napiszę w najbliższym czasie. 
Najbardziej cieszę się oczywiście z jedwabiu Delia i nie dlatego że jest jedynym produktem pełnowymiarowym ale dlatego że jestem jak już Wam kiedyś wspominałam fryzjerką, i tego typu kosmetyków nigdy nie mam dość, w sumie chyba jak wszystkich :D Świetnie scala końcówki, tylko pamiętajcie by nie nakładać go zbyt dużo bo kosmyki szybko się przetłuszczą :)
Mam już taki nawyk że kiedy wybieram żel pod prysznic najpierw zwracam uwagę na zapach, i w przypadku produktu Wise bardzo bym się pokrzywdziła a raczej swoją skórę. Zapach tego żelu mnie odrzuca, jest naprawdę okropny bynajmniej dla mnie, ale za to jaką pozostawia skórę ma u mnie mega plusa, i na pewno skuszę się na produkt pełnowymiarowy. 
Aaa no i możemy znaleźć w pudełeczku jeszcze kupon na -20 % do Douglasa na produkty Lancaster :)
Jeszcze nie zamówiłaś swojego pudełeczka? Zrób to teraz http://shinybox.pl :)

5 komentarzy:

  1. http://shinybox.pl/?ref=4b7dfe4

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się nie udało uzbierac punktów na kolejnego boxa, jednak nie żałuję -może kolejny będzie lepszy ?? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie, pudełko nie zachwyca jak poprzednie :)
      Dlatego ja się biorę na sposób i będę zamawiała Boxa jak już zobaczę co w nim jest :)

      Usuń
  3. http://shinybox.pl/?ref=d57360c proszę pomóżcie jescze tylko 65schinystars plissssssssssssss

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi lipcowe nie przypadło do gustu , dlatego też nie zamawiałam mimo tego że miałam uzbierane punkty :) Ale sierpniowe.. to rewelacja ! :) Ciekawość mnie zżera co będzie we wrześniu.

    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń