czwartek, 14 czerwca 2012

Mój ShinyBox :D

Wczoraj otrzymałam moje pierwsze pudełeczko w którym znalazłam 5 kosmetyków z czego aż 3 pełnowymiarowe :D






Jego zawartość to:

  • L'oreal - szampon przedłużający trwałość koloru - Produkt pełnowymiarowy 250ml
  • Pharmatheiss Cosmetics Granatapfel - ujędrniający krem do twarzy na dzień - 15ml
  • Rimmel - połyskujący błyszczyk do ust Vinyl Stars - Produkt pełnowymiarowy - 5ml
  • Bioderma - płyn micelarny do czyszczenia i demakijażu skóry wrażliwej - 20ml
  • Biogena Pharma - multiwitaminowa odżywka do paznokci - Produkt pełnowymiarowy 10ml
Moja ocena to 8/10 za błyszczyk którego tak nie lubię bo za bardzo skleja usta. Samo pudełeczko naprawdę mnie zaskoczyło swoją zawartością, mega plus za szampon z linii profesjonalnej bo jest naprawdę świetny, a wiem co mówię bo jestem fryzjerką :) Odżywkę do paznokci i kremik testuję i mam nadzieję że okażą się równie świetne :) Mam tylko nadzieję że za za każdym razem ShinyBox będzie się tak starał :)


Do Was również dotarło już pudełeczko?
Jeśli chcesz również otrzymać te pięknie zapakowane, zachwycające swoją zawartością pudełeczko zarejestruj się tutaj http://shinybox.pl 

4 komentarze:

  1. czy za przesyłke placi firma czy osoba ktora zamawia?

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko jest darmowe pudełeczko jak i przesyłka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mam prośbę. czy mogłabyś wejść w mój link? też zaczęłam zbierać punkciki :)
    http://shinybox.pl/?ref=71fc59d

    OdpowiedzUsuń