wtorek, 15 maja 2012

MAC Lip Conditioner Hydratant - recenzja

Ostatnio miałam okazję znów dostać MAC Lip Conditioner Hydratant cacuszko które zawsze mnie poratuje. Na ogół moje usta są często spierzchnięte czy jest to zima czy lato, także mam już pewną wprawę w testach balsamów :) I uwierzcie nie ma nic lepszego niż ten z MAC-a..
Balsam ma miodowy kolor jednak na ustach jest przezroczysty. Dostaniemy go w tubce 15ml co jest świetnym rozwiązaniem bo używa się go jak błyszczyka. Dla mnie minusem jest zapach który szczerze mówiąc ciężko zidentyfikować, bynajmniej zbyt słodki jak na moje gusta, ale do wszystkiego da się przyzwyczaić, tym bardziej widząc efekty jego stosowania :) Intensywnie nawilża i odżywia, kolejny plus za posiadanie ochronnych filtrów (SPF 15) .


Cena tego cudeńka jest troszkę wysoka bo ok. 60zł za 15ml.ale nie ma potrzeby stosowania go co chwilkę, ja nakładam go z reguły rano przed nałożeniem pomadki i wieczorkiem by usta się w nocy zregenerowały. Odkąd go stosuję nie mam już problemów z popękanymi, piekącymi usteczkami dlatego jak dla mnie jest wart swojej ceny.
A Wy macie jakieś sprawdzone balsamy? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz