czwartek, 19 kwietnia 2012

DEBORAH REDEFINE - Żel-krem zwalczający nierówności z masażerem


DEBORAH REDEFINE - Żel-krem zwalczający nierówności z masażerem bogata, choć lekka formuła żelu zamknięta w tubie zakończonej unikalnym połączeniem aplikatora i masażera potęguje działanie kosmetyku. Rozprowadzanie i wsmarowywanie żelu poprzez masaż powoduje przyspieszenie krążenia wzmacniając efekt spalania tkanki tłuszczowej oraz usuwania toksyn z organizmu.

Składniki aktywne:
  • kompleks Liporeductyl - niszczy tkankę tłuszczową nawet w głębokich warstwach i zapobiega tworzeniu się nowych komórek tłuszczowych,
  • ekstrakt z alg brunatnych - stymuluje drenaż, wyraźnie ujędrnia, nawilża i tonizuje skórę,
  • kofeina (aktywator mikrokrążenia o potężnym działaniu lipolitycznym) – redukuje nadmiar tłuszczu i zapobiega jego odkładaniu się, przez co doskonale modeluje sylwetkę. Dodatkowo wygładza skórę i chroni ją przed utratą jędrności i sprężystości.

Potwierdzone rezultaty: zmniejszenie cellulitu o 20% - po 60 dniach stosowania!

Do kosmetyku dołączony jest unikalny masażer ułatwiający nakładanie produktu i znacznie przyspieszający proces redukcji cellulitu.

Polecany dla: kobiet, które zaobserwowały utratę napięcia i elastyczności skóry, pojawienia się cellulitu lub nagromadzenie tkanki tłuszczowej w okolicy ud, pośladków, brzucha i bioder.

Sposób użycia: stosować rano i wieczorem. Masować ruchami okrężnymi aż do całkowitego wchłonięcia. W celu wzmocnienia efektu użyć Kremu złuszczającego Deborah Bioetyc dwa razy w tygodniu. Po użyciu, przed nałożeniem zatyczki ochronnej, dokładnie opłukać nakładkę masującą.
 
Pojemność: 200 ml

Dodatkowe uwagi: testowany dermatologicznie.

Moja opinia: Moje uczucia są mieszane jeśli chodzi o ten kosmetyk, ogólnie masażer ok, dość przyjemnie stosowanie jednak efektów ja nie zauważyłam. Spodziewałam się troszkę więcej po tej firmie, a jednak czuję niedosyt. Długo zwlekałam z opinią tego produktu, bo jak zaznaczył producent " zmniejszenie cellulitu o 20% po 60 dniach stosowania" chciałam by opinia była jak najbardziej rzetelna. Biorąc pod uwagę że mój  cellulit jest w fazie 1 ( lekka, wodna) a kremik sobie z nim nie poradził to moja ocena ogólna jest na 3 na 6. Może daje lepsze efekty przy dłuższym stosowaniu, ale to może...

Na stronie ciao.pl w cenie 62,30zł

1 komentarz:

  1. To raczej nie opłaca się i jeszcze za taką cenę. Zapraszam do mnie w wolnej chwili czerwonylakier.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń