sobota, 17 marca 2012

IKOS Egyptische Erde – Korektor/Podkład Wet & Dry


IKOS Egyptische Erde profesjonalny korektor/podkład, który pokrywa wszelkie niedoskonałości skóry:
  • plamy słoneczne i starcze, przebarwienia,
  • rozszerzone naczynka krwionośne,
  • zaczerwienienia, siniaki,
  • cienie pod oczami,
  • blizny,
  • zmiany trądzikowe.

Polecany dla: wszystkich, którzy potrzebują mocno kryjącego i jednocześnie subtelnego makijażu.
 
Sposób użycia: wielofunkcyjny produkt można stosować:
  • Ziemią egipską przy cerach problemowych dla wzmocnienia efektu kryjącego,
  • osobno, jako podkład korygujący,
  • na sucho jako puder matujący,
  • na mokro jako baza silnie kryjąca.

Pojemność: 12,5g

Dodatkowe uwagi: pomimo ogromnych właściwości kryjących korektor daje bardzo lekki i delikatny efekt niewidocznego makijażu.



Moja opinia:  Rewelacja!!! Długo szukałam odpowiedniego korektora który nie tylko zamaskuje niedoskonałości ale też sprawdzi się jako podkład no i w końcu znalazłam. Cienie pod oczami, naczynka krwionośne, zaczerwienienia wszystko z czym mam problem znika. Jako młoda mama nie mam czasu na codzienny pełny makijaż dlatego IKOS Egyptische Erde sprawdza się w moim przypadku znakomicie ze względu na swoje właściwości 2w1. Na pewno zakupię go jeszcze raz, polecam wszystkim ponieważ jest odpowiedni dla każdej cery. 

Na stronie ciao.pl można go kupić w promocyjnej cenie 89,00zł!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz