czwartek, 29 marca 2012

GUAM - Dren Fangocrema Krem drenujący

GUAM Dren Fangocrema Intensywny krem o lekkiej konsystencji. Ma działanie drenujące, wyszczuplające i antycellulitowe. Dzięki wyjątkowej formule łączącej Algi GUAM z solą morską doskonale eliminuje nadmiar wody w miejscach objętych kuracją, redukuje cellulit, ponadto świetnie odświeża i tonizuje skórę, jednocześnie przywracając jej równowagę. Składniki aktywne: Algi Guam – zawarte w nich jod, żelazo i wapń działają odtoksyczniająco i wyszczuplająco. Dodatkowo przeciwdziałają nadmiernemu zatrzymywaniu się wody w tkankach (jedna z przyczyn powstawania cellulitu), kofeina – przyspiesza spalanie tkanki tłuszczowej – działanie wyszczuplające, kompleks drenujący - usprawnia pracę układu limfatycznego, zwiększa przepustowość naczyń włosowatych, zapobiega powstawaniu obrzęków. Fangocrema Dren wygładza skórę i dodaje jej witalności.
Polecany dla: osób mających problem z zatrzymywaniem wody w organizmie, obrzękami, cellulitem i nadwagą.
Sposób użycia: krem należy wmasowywać w skórę do całkowitego wchłonięcia, najlepiej wieczorem przed snem, aby wspomóc naturalny drenaż fizjologiczny.
 Pojemność: 200 ml
 Dodatkowe uwagi: najlepsze efekty daje połączenie kuracji Fangocrema Guam Dren z Guam Fangi d' alga Dren.

Moja opinia: Kolejny świetny kosmetyk tej firmy, wart swojej ceny jedynie na co od razu zwróciłam uwagę a raczej co poczułam to okropny zapach jednak do wszystkiego można się przyzwyczaić :) Mam problem z brzuszkiem po ciąży ale po tym kremie widzę efekty skóra powoli nabiera jędrności. na pewno będę dalej stosować bo już zakupiłam nowe opakowanie i mam wielką nadzieję że dalsza nasza "współpraca" będzie równie owocna :)

Na stronie ciao.pl w cenie 109zł



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz