wtorek, 13 marca 2012

ACNE CAMOUFLAGE Leczniczy korektor na trądzik

Acne Camouflage to profesjonalny korektor leczniczy do skóry trądzikowej. Wyjątkowo skuteczna mieszanka roślinnych składników antybakteryjnych przyspiesza gojenie niedoskonałości, a dodatkowe właściwości kryjące pozwalają znacznie poprawić wygląd cery. Kosmetyk nie zatyka porów i w żaden sposób nie przyczynia się do zaostrzenia zmian.

Polecany dla: wszystkich, którzy cierpią na trądzik i chcieliby połączyć działanie lecznicze z makijażem kamuflującym.
 
Sposób użycia: niewielką ilość kosmetyku nanieść na zmiany trądzikowe, delikatnie wklepać i rozetrzeć granicę między zmianami a zdrową skórą.
 
Pojemność: 8 ml
 
Dodatkowe uwagi: można stosować pod makijaż.



Moja opinia: Stosowałam wiele korektorów jednak pierwszy raz mam do czynienia z wersją leczniczą i tutaj wielkie zaskoczenie! Nie mam większych problemów z wypryskami niż większość z Was ale dzięki oto temu małemu czarodziejowi na mojej skórze na próżno szukać jakichkolwiek zmian. Moje pierwsze wrażenia były mieszane, ponieważ przeraził mnie ciemny kolor brązowy oraz mało przyjemny zapach. Po nałożeniu byłam zdumiona że nie odcina się od skóry ponieważ mam bardzo jasną cerę a tak jak wspomniałam kolorek jest dość ciemny trzeba tylko nałożyć go bardzo cieniutko gdyż gruba warstwa ciemnieje pod podkładem. Jego dodatkowym plusem jest to że nie zatyka porów, ma konsystencję musu i dobrze kryje. Korektor niestety nie nadaje się pod oczy. W mojej ocenie kosmetyk jest świetny dlatego polecam :) 

Ciao.pl  jest wyłącznym dystrybutorem tej marki w Polsce a cena takiego słoiczka to 29,90zł czyli dobra jakość w dobrej cenie :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz